Konu
İdeasoft - Ticimax neden .asp kullanıyor?
28-06-2022, 20:58:46
#1
yaziliman
İdea, Ticimax ve rakibi şirketler neden .asp kullanıyor da PHP kullanmıyor, bilen var mıdır?