Konu
İdeasoft - Ticimax neden .asp kullanıyor?
28-06-2022, 21:35:59
#7
yaziliman
bostanci96 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Farklı bir açıdan bakmak gerekirse tüm devlet kurumlarının yapılarıda asp.net
Hatta İstanbul Üniversitesinin sistemleri de keza .net
Daha da ötesi banka sistemleri de .net
Aynen ama neden