Konu
İdeasoft - Ticimax neden .asp kullanıyor?
28-06-2022, 21:53:49
#9
hozansahin
.asp sunucu tarafında çok hızlı derlemeler ve sorgular gerçekleştirdiği için tercih ediliyor sanırım.
Bizim şirket özel bir yazılım geliştirdi e-ticaret pazaryerleri için şuanda onlar da Asp.net Dev Express kullanıyor..