Bugün otobüs ile yolculuk yaparken birsey dikkatimi çekti benzin istasyonunun oradan geçerken neyin litre fiyatıydı anlamadım ama 10.15 yazıyordu 2dk sonra bir başka benzin istasyonunda o değer 10.45 olmuştu bu kadar çabuk ve değişken birşeymi bu
Anı anını tutmuyor çok hızlı gelişiyor dolarla az bağlantısı var ama vergilerle de alakası var
140journos'un son videosunu izlemiştim hiç gülesim yoktu tebessüm ettim sağol.
Bende izleyeyim merak ettim severim o kanalı güzel içerikleri vardı son 1 aydır takip edemedim
Bu topluma çok yakışıyor, böyle devam...
Olan toplumdaki belirli bir kisma olmuyor durumdan herkes etkileniyor ben iş gereği pek etkilenmesem de bu fiyatlar cidden normale alisilmaya getiriliyor ama normallestirilemez o tarz bir fiyat anlayışı yok ne yazık ki bugün buna zam yarın şuna zam millette bir telaş bugün alalım diye kuyruğa giriyor yarın gene zam geliyor 5 krus için dahi bu millet birbirine düştü bu geçim davası yüzünden daha ne denebilir ki