Siyasi cevap diye yorumumuz silindiği için, şöyle bir cevap veriyorum.
Eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyy benzin.
Düşeceğini bilsem ben çıkıp televizyonda diyeceğim hocam 😂
korkuttular herkesi artık düzelmez bu ülke hocam malesef.
Korku hakim bende seziyorum ama her daim bir umut vardir ufak da olsa var
tek patlama sandıkta olmalı
Sandık hepimizin söz hakkı umarım x y yerine z olarak gerekeni yapabiliriz