AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyasi cevap diye yorumumuz silindiği için, şöyle bir cevap veriyorum.
Eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyy benzin.
Düşeceğini bilsem ben çıkıp televizyonda diyeceğim hocam 😂
ELCHAVO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
korkuttular herkesi artık düzelmez bu ülke hocam malesef.
Korku hakim bende seziyorum ama her daim bir umut vardir ufak da olsa var
burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek patlama sandıkta olmalı
Sandık hepimizin söz hakkı umarım x y yerine z olarak gerekeni yapabiliriz