• 07-06-2022, 00:15:05
    #10
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek sanmıyorum herkes susuyor hocam forumda herkesin fikrini sorayım dedim en azından hani ciddi anlamda bu durumdan memnun olan insan var mı onu çok merak ediyorum

    İnşallah patlar da halk olarak artık yüzde 20 lik dilim nerdeyse bitmiş durumda herkes refaha kavuşur hiç değilse

    tek patlama sandıkta olmalı
  • 07-06-2022, 00:16:21
    #11
    15 k aylik benzin gideri de cokmus
  • 07-06-2022, 00:17:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasi cevap diye yorumumuz silindiği için, şöyle bir cevap veriyorum.
    Eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyy benzin.
    Düşeceğini bilsem ben çıkıp televizyonda diyeceğim hocam 😂
    ELCHAVO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korkuttular herkesi artık düzelmez bu ülke hocam malesef.
    Korku hakim bende seziyorum ama her daim bir umut vardir ufak da olsa var
    burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek patlama sandıkta olmalı
    Sandık hepimizin söz hakkı umarım x y yerine z olarak gerekeni yapabiliriz
  • 07-06-2022, 00:18:40
    #13
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bugün bu soruları soracağımız yetkili bir isim dahi yok en üzücü kısım da bu muhatap olacağımız insan yok
    Dediğiniz mantıklı , şimdi devleti birileri ele geçirmişse hiç öğrenemeyeceğiz çünkü ne yaklaşılabiliyor ne soru sorulabiliyor, ellerine tutuşturulan kağıdı okuyorlar.
  • 07-06-2022, 00:20:18
    #14
    Bugün otobüs ile yolculuk yaparken birsey dikkatimi çekti benzin istasyonunun oradan geçerken neyin litre fiyatıydı anlamadım ama 10.15 yazıyordu 2dk sonra bir başka benzin istasyonunda o değer 10.45 olmuştu bu kadar çabuk ve değişken birşeymi bu
    • AnaBayin
    AnaBayin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-06-2022, 00:20:44
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 k aylik benzin gideri de cokmus
    Yapacak bişey yok malesef ki ihtiyaç bu özel gereksinim değil ki 12 bini ihtiyaç halinde ulaşımsa 3 bini keyfidir öğle yemeği vs gidiş için o da
    wpgear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz mantıklı , şimdi devleti birileri ele geçirse hiç öğrenemeyeceğiz çünkü ne yaklaşılabiliyor ne soru sorulabiliyor, ellerine tutuşturulan kağıdı okuyorlar.
    Şöyle baktığımda 4 5 yıl önce bir muhattap vs var gibiydi en azından biraz da olsa çıkmazda değildik son 2 yıldır aşırı çıkmazdayız herkes içinde bir şeyleri bir umut ile biriktiriyor ama o umuda giden yol artık yok gibi bişey
  • 07-06-2022, 00:21:18
    #16
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasi cevap diye yorumumuz silindiği için, şöyle bir cevap veriyorum.
    Eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyy benzin.
    140journos'un son videosunu izlemiştim hiç gülesim yoktu tebessüm ettim sağol.
  • 07-06-2022, 00:21:52
    #17
    Bu topluma çok yakışıyor, böyle devam...
  • 07-06-2022, 00:24:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün otobüs ile yolculuk yaparken birsey dikkatimi çekti benzin istasyonunun oradan geçerken neyin litre fiyatıydı anlamadım ama 10.15 yazıyordu 2dk sonra bir başka benzin istasyonunda o değer 10.45 olmuştu bu kadar çabuk ve değişken birşeymi bu
    Anı anını tutmuyor çok hızlı gelişiyor dolarla az bağlantısı var ama vergilerle de alakası var
    burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    140journos'un son videosunu izlemiştim hiç gülesim yoktu tebessüm ettim sağol.
    Bende izleyeyim merak ettim severim o kanalı güzel içerikleri vardı son 1 aydır takip edemedim
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu topluma çok yakışıyor, böyle devam...
    Olan toplumdaki belirli bir kisma olmuyor durumdan herkes etkileniyor ben iş gereği pek etkilenmesem de bu fiyatlar cidden normale alisilmaya getiriliyor ama normallestirilemez o tarz bir fiyat anlayışı yok ne yazık ki bugün buna zam yarın şuna zam millette bir telaş bugün alalım diye kuyruğa giriyor yarın gene zam geliyor 5 krus için dahi bu millet birbirine düştü bu geçim davası yüzünden daha ne denebilir ki