15 k aylik benzin gideri de cokmus
Yapacak bişey yok malesef ki ihtiyaç bu özel gereksinim değil ki 12 bini ihtiyaç halinde ulaşımsa 3 bini keyfidir öğle yemeği vs gidiş için o da
Dediğiniz mantıklı , şimdi devleti birileri ele geçirse hiç öğrenemeyeceğiz çünkü ne yaklaşılabiliyor ne soru sorulabiliyor, ellerine tutuşturulan kağıdı okuyorlar.
Şöyle baktığımda 4 5 yıl önce bir muhattap vs var gibiydi en azından biraz da olsa çıkmazda değildik son 2 yıldır aşırı çıkmazdayız herkes içinde bir şeyleri bir umut ile biriktiriyor ama o umuda giden yol artık yok gibi bişey