AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bugün bu soruları soracağımız yetkili bir isim dahi yok en üzücü kısım da bu muhatap olacağımız insan yok
Dediğiniz mantıklı , şimdi devleti birileri ele geçirmişse hiç öğrenemeyeceğiz çünkü ne yaklaşılabiliyor ne soru sorulabiliyor, ellerine tutuşturulan kağıdı okuyorlar.