karamesse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu Tür Baş Ağrısı Yaşayan var mı?
35
●698
- 18-04-2022, 23:20:21Ben 2 sene önce retina yırtığından dolayı ameliyat oldum. 8-30 bin tl arası hastaneye göre fiyat değişti. Muayene dediğimiz en fazla o zamanlar 500 TL idi. O fiyatlar ne hocam öyle?dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözü örnek verdim. - 18-04-2022, 23:20:38Bende göz tansiyonu var bende de ara sıra bahsettiğiniz türde bir ağrı oluyor. Bu genelde karanlıkta mavi ışık dediğimiz ışığa bakınca oluyor. Telefonda uyku modu var sarı ışık sürekli onda kullanıyorum ağrı olmuyor. Yinede bir doktora görünün ama dediğimi de deneyin.dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2022, 23:21:38Burun tıkanıklığı olması bu tür ağrılara sebebiyet verebilir. Burun kanallarının her iki tarafınında tamamen açık olduğundan emin olmanız iyi olacaktır. Genellikle polip sinüzit buna benzer ağrıları tetikleyebilmektedir. Polip sinüzit; vücudun herhangibir nedene bağlı olmadan, burun kanallarında üretmiş olduğu küçük et parçacıklarıdır. Bir nöroloji ve kbb uzmanına görünmenizi öneririm. Sağlıklar dilerim.
- 18-04-2022, 23:29:44Hocam benim ön dişlerde kaplama var. Onlar değişcez dedi, implant gerektiren yer var dedi vs vs. o zamanlar öyle fiyat çıktı. Diş pahalı hocam, eşim 1 tane implanta 3000 ödedi, şu an 5-6 olmuştur. Bizim burası da biraz pahalı, Tuzladayım ben. Gebze veya pendik daha uygun dişçilerde vardır tabi. Bizim gittiğimiz biraz iyi yer.poyrazdursuncan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2022, 23:31:06Ağrının olduğu sol burun deliği biraz sıkıntılı benim. Sağ taraf hep açık ama soldan biraz zorlanıyorum nefes almakta hep tıkalı gibi.Airmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2022, 23:33:28O mesajda muayene gibi anlayınca fazla dedim. İşin içine detay girerse tabi artiyor. Ama tuzla olması önemli değil. Siz en iyilerine giderseniz tabi çok pahali hesap çıkar. O hesapdan çekinerek yazmamalisiniz o zaman. Ben göz ameliyatını 14bin TL ye oldum. Olmasam gözü kaybetme riskim vardı. 8 bin TL ye de ameliyatı yapan yer vardı. 30 bin TL ye de. Gittiğim yerde iyiydi. Çok çok aşırı iyi demem. Ama başarılı doktorlar vardı. Sectigime de hiç pişman olmadım. Ameliyat olabilecek en iyi şekilde geçti.dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2022, 23:38:14O zaman ben anlatamamışım hocam.poyrazdursuncan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim üst komşu gitti 70bin tl çekmiş, pendikte 20 bine halletti dişlerini. 3x pahalı gibi burası. Ben 3-4 yıl önce 20 lik diş çekimine 400 tl verdim, 100-200 tl arasıydı mesela ortalama yerler. Bu arada geçmiş olsun size de, bende de sağ tarafta sinek gibi bir karartı görüyorum hep, dedim acaba retina mı yırtıldı. Göz doktoruna gittim, kontrol etti, yaşlılıktan oluyor dedi
- 18-04-2022, 23:40:40Benim gözdeki sorun yediğim yumruktan dolayı idi. KYK yurdunda sakalasirken olayı bı anda sertleşti. Kimsenin niyeti birine zarar vermek degildi aslında. Hocam size de geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede çözümü bulunur ve daha iyi olursunuz.dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O da çok mecbur kadığımda gittim, birinde parmağım kırıldı, birinde kıl dönmesi ameliyatı ve gözlük icin gittim 