ışığı kapadım hocam masaüstü pc ye bakıyorum karanlıkta, acaba bu da tetkliyor mu
Bende göz tansiyonu var bende de ara sıra bahsettiğiniz türde bir ağrı oluyor. Bu genelde karanlıkta mavi ışık dediğimiz ışığa bakınca oluyor. Telefonda uyku modu var sarı ışık sürekli onda kullanıyorum ağrı olmuyor. Yinede bir doktora görünün ama dediğimi de deneyin.