Hastaneye gitmeyi de hiç sevmeyen biriyim. 40 yaşımdayım toplasan 5 kere gitmemişimdir

O da çok mecbur kadığımda gittim, birinde parmağım kırıldı, birinde kıl dönmesi ameliyatı ve gözlük icin gittim
Diş hekimleri de pahalı diye gitmiyorum, 2 sene önce muayene oldu. 8-10bin tl lik fatura çıkardı, şimdi 50bin tl olur en az
Ben 2 sene önce retina yırtığından dolayı ameliyat oldum. 8-30 bin tl arası hastaneye göre fiyat değişti. Muayene dediğimiz en fazla o zamanlar 500 TL idi. O fiyatlar ne hocam öyle?
Gözü örnek verdim.