dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim ön dişlerde kaplama var. Onlar değişcez dedi, implant gerektiren yer var dedi vs vs. o zamanlar öyle fiyat çıktı. Diş pahalı hocam, eşim 1 tane implanta 3000 ödedi, şu an 5-6 olmuştur. Bizim burası da biraz pahalı, Tuzladayım ben. Gebze veya pendik daha uygun dişçilerde vardır tabi. Bizim gittiğimiz biraz iyi yer.
O mesajda muayene gibi anlayınca fazla dedim. İşin içine detay girerse tabi artiyor. Ama tuzla olması önemli değil. Siz en iyilerine giderseniz tabi çok pahali hesap çıkar. O hesapdan çekinerek yazmamalisiniz o zaman. Ben göz ameliyatını 14bin TL ye oldum. Olmasam gözü kaybetme riskim vardı. 8 bin TL ye de ameliyatı yapan yer vardı. 30 bin TL ye de. Gittiğim yerde iyiydi. Çok çok aşırı iyi demem. Ama başarılı doktorlar vardı. Sectigime de hiç pişman olmadım. Ameliyat olabilecek en iyi şekilde geçti.