O zaman ben anlatamamışım hocam.
Bizim üst komşu gitti 70bin tl çekmiş, pendikte 20 bine halletti dişlerini. 3x pahalı gibi burası. Ben 3-4 yıl önce 20 lik diş çekimine 400 tl verdim, 100-200 tl arasıydı mesela ortalama yerler. Bu arada geçmiş olsun size de, bende de sağ tarafta sinek gibi bir karartı görüyorum hep, dedim acaba retina mı yırtıldı. Göz doktoruna gittim, kontrol etti, yaşlılıktan oluyor dedi
Benim gözdeki sorun yediğim yumruktan dolayı idi. KYK yurdunda sakalasirken olayı bı anda sertleşti. Kimsenin niyeti birine zarar vermek degildi aslında. Hocam size de geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede çözümü bulunur ve daha iyi olursunuz.