• 18-04-2022, 23:02:23
    #1
    Bazen 30 saniye bazen dakikada 1 kere sol kulağımın 3-4 parmak üstüne ağrı giriyor. Anlık oluyor, 1 saniyelik bir ağrı. 3-4 gündür sürüyor, bazen umursamıyorum çok şiddetli olmuyor ama bazende şiddeti artabiliyor. Mesela o bölgeye başkası eliyle dokunduğunda elektrik çarpar gibi acaip bir his oluşuyor.

    Migren olabilir mi sizce? Migrende ağrı devamlı mı oluyor yoksa ara ara mı oluyor?

    Hep aynı bölgede oluyor ağrı. Çok şiddetli olmadığı içinde doktora gitmedim, gece uykudan filan uyandırmıyor yani ama yine de uyanıkken rahatsız ediyor.

    Not: Bir şey yutarken boğaz ağrısı da oluyor hafiften, çene tarafında ağrı var. Acaba diş yüzünden mi oluyor diye düşünmüyor da değilim
  • 18-04-2022, 23:04:18
    #2
    Stresli ve yoğun bir iş mi yapıyorsunuz? (Bende de oluyor bazen, strese bağlıyorum ben)
  • 18-04-2022, 23:07:38
    #3
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stresli ve yoğun bir iş mi yapıyorsunuz? (Bende de oluyor bazen, strese bağlıyorum ben)
    Hocam kripto işlerindeyim, biraz para kaybettim. Buna ek olarak web siteme içerik vs ekliyorum. Web işi sıkıcı bir iş tabi ama çok stres yok. Sadece ne kadar kazanırım, kazandığım yeter mi diye düşünüyorum devamlı.

    Kripto da iyi para kazanmıştım, onları kaybettim. Bayağı yüklüydü miktar, o bayağı canımı sıktı açıkcası
  • 18-04-2022, 23:07:53
    #4
    Migren veya sinüzit sürekli olur hocam.
    Kulakta veya dişte olabilir sorununuz. Geçmiş olsun.
  • 18-04-2022, 23:09:37
    #5
    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Migren veya sinüzit sürekli olur hocam.
    Kulakta veya dişte olabilir sorununuz. Geçmiş olsun.
    Aynen hocam, sol elimle çeneme bastırınca bir ağrı geliyor. Diş ağrısı sanırım bu. Ama ara ara şimşek çakar gibi saplanıyor. O ilgincime gitti. Diş ağrısı yapsa devamlı olması gerekmez mi ağrının.
  • 18-04-2022, 23:12:27
    #6
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam, sol elimle çeneme bastırınca bir ağrı geliyor. Diş ağrısı sanırım bu. Ama ara ara şimşek çakar gibi saplanıyor. O ilgincime gitti. Diş ağrısı yapsa devamlı olması gerekmez mi ağrının.
    Çenede de olabilir hocam. Öncelikle bir diş hekimine, ardından kulak burun boğaz hekimine muayene olmanızı öneririm.
  • 18-04-2022, 23:13:59
    #7
    hocam aynı ağrılar bendede oluyor bendeki neden sitresten dolayı Bruksizm (Diş Sıkma) özellikle gece uyurken sitresten dolayı yaşanıyor çene bölgesinde ve kulak bölgesinde ağrı oluyor.
  • 18-04-2022, 23:14:25
    #8
    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çenede de olabilir hocam. Öncelikle bir diş hekimine, ardından kulak burun boğaz hekimine muayene olmanızı öneririm.
    Hastaneye gitmeyi de hiç sevmeyen biriyim. 40 yaşımdayım toplasan 5 kere gitmemişimdir O da çok mecbur kadığımda gittim, birinde parmağım kırıldı, birinde kıl dönmesi ameliyatı ve gözlük icin gittim

    Diş hekimleri de pahalı diye gitmiyorum, 2 sene önce muayene oldu. 8-10bin tl lik fatura çıkardı, şimdi 50bin tl olur en az
  • 18-04-2022, 23:14:43
    #9
    Parlak ışıktan uzak dur hocam