Migren veya sinüzit sürekli olur hocam.
Kulakta veya dişte olabilir sorununuz. Geçmiş olsun.
Aynen hocam, sol elimle çeneme bastırınca bir ağrı geliyor. Diş ağrısı sanırım bu. Ama ara ara şimşek çakar gibi saplanıyor. O ilgincime gitti. Diş ağrısı yapsa devamlı olması gerekmez mi ağrının.