dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam, sol elimle çeneme bastırınca bir ağrı geliyor. Diş ağrısı sanırım bu. Ama ara ara şimşek çakar gibi saplanıyor. O ilgincime gitti. Diş ağrısı yapsa devamlı olması gerekmez mi ağrının.
Çenede de olabilir hocam. Öncelikle bir diş hekimine, ardından kulak burun boğaz hekimine muayene olmanızı öneririm.