poyrazdursuncan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O mesajda muayene gibi anlayınca fazla dedim. İşin içine detay girerse tabi artiyor. Ama tuzla olması önemli değil. Siz en iyilerine giderseniz tabi çok pahali hesap çıkar. O hesapdan çekinerek yazmamalisiniz o zaman. Ben göz ameliyatını 14bin TL ye oldum. Olmasam gözü kaybetme riskim vardı. 8 bin TL ye de ameliyatı yapan yer vardı. 30 bin TL ye de. Gittiğim yerde iyiydi. Çok çok aşırı iyi demem. Ama başarılı doktorlar vardı. Sectigime de hiç pişman olmadım. Ameliyat olabilecek en iyi şekilde geçti.
O zaman ben anlatamamışım hocam.
Bizim üst komşu gitti 70bin tl çekmiş, pendikte 20 bine halletti dişlerini. 3x pahalı gibi burası. Ben 3-4 yıl önce 20 lik diş çekimine 400 tl verdim, 100-200 tl arasıydı mesela ortalama yerler. Bu arada geçmiş olsun size de, bende de sağ tarafta sinek gibi bir karartı görüyorum hep, dedim acaba retina mı yırtıldı. Göz doktoruna gittim, kontrol etti, yaşlılıktan oluyor dedi