• 09-04-2022, 05:05:52
    #10
    Evet R10 ve kullanıcılarını da seviyorum. Özellikle yönetim ekibine teşekkür ediyorum ne sorunum olsa hep ilgilendiler senide seviyorum @BilalBayar; 😁
  • 09-04-2022, 05:07:27
    #11
    CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet R10 ve kullanıcılarını da seviyorum. Özellikle yönetim ekibine teşekkür ediyorum ne sorunum olsa hep ilgilendiler senide seviyorum @BilalBayar; 😁
    Forumda da senin kadar efendi adam görmedim hocam Aşırı saygılı ve yardım sever birisisin. O kadar süredir birisi ile tartıştığına denk gelmedim.
  • 09-04-2022, 05:09:50
    #12
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda da senin kadar efendi adam görmedim hocam Aşırı saygılı ve yardım sever birisisin. O kadar süredir birisi ile tartıştığına denk gelmedim.
    Güzel yorumun için teşekkür ettim ☺️ bende sizin kimseyle tartıştığınızı görmedim. Sizde benden daha değerli bir insansınız dir mutlaka Allah'a emanet olun ☺️
  • 09-04-2022, 05:20:40
    #13
    CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel yorumun için teşekkür ettim ☺️ bende sizin kimseyle tartıştığınızı görmedim. Sizde benden daha değerli bir insansınız dir mutlaka Allah'a emanet olun ☺️
    Hocam profilinizi incelerken bir konunuza denk geldim de, e-ticaret siteleri içinde hit artışı söz konusu mu ? Adsense değil de müşteri bazlı trafik alabilir miyiz sizce ?
  • 09-04-2022, 05:32:40
    #14
    HizliResim.Net
    Bizde sizleri seviyoruz ki gecenin bu saatinde bile sizlere yardımcı olabilmek için telefonla bile kontrolleri sağlıyoruz.
  • 09-04-2022, 09:07:34
    #15
    Olive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar üzerine sorun yaşıyorum 2 saat cebelleşiyorum. olmadı mı açıyorum 1 konu pat 5-10dk'ya hemen birileri yardımcı oluyor. şunu şöyle yap böyle dene olmadı hemen kendi pc'lerinde test edip çözümü bulup yolluyorlar. ticaretten öte bilgi paylaşımı yaparken sağolsun herkes çok yardımcı oluyor özelliklede yahu bunu da bilmiyor musun demiyor kimse. Ticaret desen var yardımlaşma desen herkes bilgisini paylaşmaktan çekinmiyor destek oluyor. Özelliklede bazen görüyorum bazıları manevi sorunlar yaşadığında buraya konu açıyor ve forumda yaşça büyük abilerimiz hatta ablalarımız bile tecrübelerine dayanarak o kadar içten yardımcı oluyor ki.. Bunu yabancı platformlarda elde etmek mümkün bile değil, çıkarları yoksa kimse size cevap bile vermiyor. SENİ SEVİYORUM R10 @Admin; coşkun abi, Bize böyle bir kimliği ve kaliteli vizyonunu bozmayan bir ortam sunduğun için başta sana ve moderator arkadaşlara çok teşekkür etmek istedim.
    Peki sen seviyor musun? Neden?

    "Ya şunu da bilmiyor musun??" Diyen arkadaşlar nadiren de olsa denk geliyor bana hatta bazıları kendi arkadaşlarımdır ama o kadar da olsun tadı tuzudur

    Aylar önce ciddi sorunlar yaşıyordum, kendimi yalnız hissedip buraya yazıyordum bazen, bir beklentim yoktu da bazen duvara bile anlatmak iyi geliyordu ama yinede sağolsun birçok hocalarım pozitif destek oldu moral verdi, bizde bugünlere gelebildik

    Son zamanlarda forum d0landırıcılıklar dan dolayı biraz darbe alsa da yinede güzel bir yer R10
  • 10-04-2022, 01:32:39
    #16
    bende sevdim. ticaret yapmıyorum. sırf forum kültürü için buradayım. donanım habere 24 mart 2011 de üye olmuşum ve sadece 62 mesaj yazmışım düşün
  • 10-04-2022, 01:52:46
    #17
    Günün en az 12 saati burdayım o kadar güzel.insanlar tanıdım ki. Hem ticaret hem geyik hem bir nevi ağlama duvarı olarak kullandım..ve beni çok kez dipten çektiler. R10 yazılır can dostu okunur. Teşekkür ederim
  • 10-04-2022, 01:56:00
    #18
    R10'un akışının seyrinin içten gelen bir güzelliği, bir müstesna dahilinde devam eden etkileşimleri var. R10'a ilk girdiğimde ki durum ve de gözlemim : "Ben böyle ilgili böyle mütevazi böylesine odaklı ve de etkileşimi yüksek bir forum daha görmedim.." dedim ve deyiş o deyiş. O zamandan beridir her vakit "Saat, saniye, salise" fark etmeksizin mobil de arka plan da her daim açık ve de bilgisayar da isem her daim yine açık bir platforma girmiş bulundum. Burada Ömürlük varım millet. Umarım hep beraber ve de sağlıklı, sıhhatli bir geleceğe....

    Ancak değerli R10 halkından mütevazi bir ricam ve de tavsiyem olacak.. Her türlü konu açılıyor ve de "AÇILABİLİR" (Neden açtın? Amaç nedir? Absürt bir konu..) vs. vs. bu böyle gider arkadaşlar bu denli hiç bir konuya yaklaşım da bulunmamanızı rica ediyorum. Burada unutmayınız Özgür İadeler hüküm sürüyor.. Her türlü konu (Gereksiz ve de anlamsız) dahi olsa, her daim bir yandan bardağın boş taraf odaklı bir çerçevesinden bakmanızı rica ve de talep ediyorum.

    Asla (Argo, nefret söylemi, kin, kibir, dedikodu) denli bir yaklaşım ile hüküm sürmeyin değerli dostlar ve de arkadaşlar.. Bu çok ama çok önemli R10'u R10 yapan onu ilginç kılan, bir nebze tuhaf olarak nitelendiren durum ve de olaylarından ibarettir, bunu her daim unutmamanızı şiddetle rica ediyor ve de arzuluyorum arkadaşlarım..

    @Admin;Coşkun Ağabey sana da Selamlarımı ve de Hürmetlerimi sunarım.. Aynı şekil de Moderatör arkadaşlarıma da..

    Esen kalınız. İyi bir gece dilerim.