Bilgisayar üzerine sorun yaşıyorum 2 saat cebelleşiyorum. olmadı mı açıyorum 1 konu pat 5-10dk'ya hemen birileri yardımcı oluyor. şunu şöyle yap böyle dene olmadı hemen kendi pc'lerinde test edip çözümü bulup yolluyorlar. ticaretten öte bilgi paylaşımı yaparken sağolsun herkes çok yardımcı oluyor özelliklede yahu bunu da bilmiyor musun demiyor kimse. Ticaret desen var yardımlaşma desen herkes bilgisini paylaşmaktan çekinmiyor destek oluyor. Özelliklede bazen görüyorum bazıları manevi sorunlar yaşadığında buraya konu açıyor ve forumda yaşça büyük abilerimiz hatta ablalarımız bile tecrübelerine dayanarak o kadar içten yardımcı oluyor ki.. Bunu yabancı platformlarda elde etmek mümkün bile değil, çıkarları yoksa kimse size cevap bile vermiyor. SENİ SEVİYORUM R10
@Admin; coşkun abi, Bize böyle bir kimliği ve kaliteli vizyonunu bozmayan bir ortam sunduğun için başta sana ve moderator arkadaşlara çok teşekkür etmek istedim.
Peki sen seviyor musun? Neden?
"Ya şunu da bilmiyor musun??" Diyen arkadaşlar nadiren de olsa denk geliyor bana hatta bazıları kendi arkadaşlarımdır ama o kadar da olsun tadı tuzudur
Aylar önce ciddi sorunlar yaşıyordum, kendimi yalnız hissedip buraya yazıyordum bazen, bir beklentim yoktu da bazen duvara bile anlatmak iyi geliyordu ama yinede sağolsun birçok hocalarım pozitif destek oldu moral verdi, bizde bugünlere gelebildik
Son zamanlarda forum d0landırıcılıklar dan dolayı biraz darbe alsa da yinede güzel bir yer R10