• 09-04-2022, 04:51:54
    #1
    Bilgisayar üzerine sorun yaşıyorum 2 saat cebelleşiyorum. olmadı mı açıyorum 1 konu pat 5-10dk'ya hemen birileri yardımcı oluyor. şunu şöyle yap böyle dene olmadı hemen kendi pc'lerinde test edip çözümü bulup yolluyorlar. ticaretten öte bilgi paylaşımı yaparken sağolsun herkes çok yardımcı oluyor özelliklede yahu bunu da bilmiyor musun demiyor kimse. Ticaret desen var yardımlaşma desen herkes bilgisini paylaşmaktan çekinmiyor destek oluyor. Özelliklede bazen görüyorum bazıları manevi sorunlar yaşadığında buraya konu açıyor ve forumda yaşça büyük abilerimiz hatta ablalarımız bile tecrübelerine dayanarak o kadar içten yardımcı oluyor ki.. Bunu yabancı platformlarda elde etmek mümkün bile değil, çıkarları yoksa kimse size cevap bile vermiyor. SENİ SEVİYORUM R10 @Admin; coşkun abi, Bize böyle bir kimliği ve kaliteli vizyonunu bozmayan bir ortam sunduğun için başta sana ve moderator arkadaşlara çok teşekkür etmek istedim.
    Peki sen seviyor musun? Neden?
  • 09-04-2022, 04:52:31
    #2
    R10'u ben de seviyorum
  • 09-04-2022, 04:54:04
    #3
    "Yahu bunu da bilmiyor musun, püüüüüüğğğ yazıklar olsun" demeyi seviyorum r10'da
  • 09-04-2022, 04:54:13
    #4
    Bende çok seviyorum R10'u ve buradaki değerli insanları Allah yokluklarını göstermesin..
    • elyesaayse
    • WebMasterMarket
    • AFNaNTiK
    elyesaayse, WebMasterMarket ve AFNaNTiK bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 09-04-2022, 04:58:35
    #5
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
  • 09-04-2022, 04:58:48
    #6
    Para kazanıyorum, bir sorunum varsa içimi dökmek için konumu açıyorum. E daha ne olsun güzel kardeşim. 😉
  • 09-04-2022, 04:59:41
    #7
    Genelde yabancı webmaster forumlarında takılırdım, r10 ile biraz geç tanıştım fakat Türkiye'de böyle bir topluluk olması çok hoşuma gitti. Evimde gibi hissettiriyor
  • 09-04-2022, 05:02:56
    #8
    Meta ADS Hizmetleri
    12 yıldır buradayız iyisiyle kötüsüyle çok seviyoruz
  • 09-04-2022, 05:05:01
    #9
    Online rekor tabelası olsaydı bayrağı ben taşırdım sanırım.
    4 Yıldan fazladır r10 sayesinde evimi geçindiriyorum.

    Bana r10 dan bahseden @EnesYUKA; 'ya da teşekkür ediyorum