Konu
R10'nu seviyorum. Neden mi?
09-04-2022, 05:05:01
#9
Mücahit
Online rekor tabelası olsaydı bayrağı ben taşırdım sanırım.
4 Yıldan fazladır r10 sayesinde evimi geçindiriyorum.
Bana r10 dan bahseden
@
EnesYUKA
; 'ya da teşekkür ediyorum