Konu
R10'nu seviyorum. Neden mi?
09-04-2022, 04:58:48
#6
elyesaayse
Para kazanıyorum, bir sorunum varsa içimi dökmek için konumu açıyorum. E daha ne olsun güzel kardeşim. 😉