Konu
R10'nu seviyorum. Neden mi?
09-04-2022, 04:59:41
#7
nowongame
Genelde yabancı webmaster forumlarında takılırdım, r10 ile biraz geç tanıştım fakat Türkiye'de böyle bir topluluk olması çok hoşuma gitti. Evimde gibi hissettiriyor