R10'nu seviyorum. Neden mi?
17
●720
- 09-04-2022, 05:07:27Forumda da senin kadar efendi adam görmedim hocamCLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşırı saygılı ve yardım sever birisisin. O kadar süredir birisi ile tartıştığına denk gelmedim.
- 09-04-2022, 05:09:50Güzel yorumun için teşekkür ettim ☺️ bende sizin kimseyle tartıştığınızı görmedim. Sizde benden daha değerli bir insansınız dir mutlaka Allah'a emanet olun ☺️Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2022, 05:20:40Hocam profilinizi incelerken bir konunuza denk geldim de, e-ticaret siteleri içinde hit artışı söz konusu mu ? Adsense değil de müşteri bazlı trafik alabilir miyiz sizce ?CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2022, 09:07:34Olive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Ya şunu da bilmiyor musun??" Diyen arkadaşlar nadiren de olsa denk geliyor bana hatta bazıları kendi arkadaşlarımdır ama o kadar da olsun tadı tuzudur
Aylar önce ciddi sorunlar yaşıyordum, kendimi yalnız hissedip buraya yazıyordum bazen, bir beklentim yoktu da bazen duvara bile anlatmak iyi geliyordu ama yinede sağolsun birçok hocalarım pozitif destek oldu moral verdi, bizde bugünlere gelebildik
Son zamanlarda forum d0landırıcılıklar dan dolayı biraz darbe alsa da yinede güzel bir yer R10
- 10-04-2022, 01:56:00R10'un akışının seyrinin içten gelen bir güzelliği, bir müstesna dahilinde devam eden etkileşimleri var. R10'a ilk girdiğimde ki durum ve de gözlemim : "Ben böyle ilgili böyle mütevazi böylesine odaklı ve de etkileşimi yüksek bir forum daha görmedim.." dedim ve deyiş o deyiş. O zamandan beridir her vakit "Saat, saniye, salise" fark etmeksizin mobil de arka plan da her daim açık ve de bilgisayar da isem her daim yine açık bir platforma girmiş bulundum. Burada Ömürlük varım millet. Umarım hep beraber ve de sağlıklı, sıhhatli bir geleceğe....
Ancak değerli R10 halkından mütevazi bir ricam ve de tavsiyem olacak.. Her türlü konu açılıyor ve de "AÇILABİLİR" (Neden açtın? Amaç nedir? Absürt bir konu..) vs. vs. bu böyle gider arkadaşlar bu denli hiç bir konuya yaklaşım da bulunmamanızı rica ediyorum. Burada unutmayınız Özgür İadeler hüküm sürüyor.. Her türlü konu (Gereksiz ve de anlamsız) dahi olsa, her daim bir yandan bardağın boş taraf odaklı bir çerçevesinden bakmanızı rica ve de talep ediyorum.
Asla (Argo, nefret söylemi, kin, kibir, dedikodu) denli bir yaklaşım ile hüküm sürmeyin değerli dostlar ve de arkadaşlar.. Bu çok ama çok önemli R10'u R10 yapan onu ilginç kılan, bir nebze tuhaf olarak nitelendiren durum ve de olaylarından ibarettir, bunu her daim unutmamanızı şiddetle rica ediyor ve de arzuluyorum arkadaşlarım..
@Admin;Coşkun Ağabey sana da Selamlarımı ve de Hürmetlerimi sunarım.. Aynı şekil de Moderatör arkadaşlarıma da..
Esen kalınız. İyi bir gece dilerim.
Aşırı saygılı ve yardım sever birisisin. O kadar süredir birisi ile tartıştığına denk gelmedim.
