CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet R10 ve kullanıcılarını da seviyorum. Özellikle yönetim ekibine teşekkür ediyorum ne sorunum olsa hep ilgilendiler senide seviyorum @BilalBayar; 😁
Forumda da senin kadar efendi adam görmedim hocam Aşırı saygılı ve yardım sever birisisin. O kadar süredir birisi ile tartıştığına denk gelmedim.