Evet R10 ve kullanıcılarını da seviyorum. Özellikle yönetim ekibine teşekkür ediyorum ne sorunum olsa hep ilgilendiler senide seviyorum
@BilalBayar; 😁
Forumda da senin kadar efendi adam görmedim hocam

Aşırı saygılı ve yardım sever birisisin. O kadar süredir birisi ile tartıştığına denk gelmedim.