Günün en az 12 saati burdayım o kadar güzel.insanlar tanıdım ki. Hem ticaret hem geyik hem bir nevi ağlama duvarı olarak kullandım..ve beni çok kez dipten çektiler. R10 yazılır can dostu okunur. Teşekkür ederim