Konu
R10'nu seviyorum. Neden mi?
10-04-2022, 01:52:46
#17
msergek
Günün en az 12 saati burdayım o kadar güzel.insanlar tanıdım ki. Hem ticaret hem geyik hem bir nevi ağlama duvarı olarak kullandım..ve beni çok kez dipten çektiler. R10 yazılır can dostu okunur. Teşekkür ederim