R10'un akışının seyrinin içten gelen bir güzelliği, bir müstesna dahilinde devam eden etkileşimleri var. R10'a ilk girdiğimde ki durum ve de gözlemim : "Ben böyle ilgili böyle mütevazi böylesine odaklı ve de etkileşimi yüksek bir forum daha görmedim.." dedim ve deyiş o deyiş. O zamandan beridir her vakit "Saat, saniye, salise" fark etmeksizin mobil de arka plan da her daim açık ve de bilgisayar da isem her daim yine açık bir platforma girmiş bulundum. Burada Ömürlük varım millet. Umarım hep beraber ve de sağlıklı, sıhhatli bir geleceğe....

Ancak değerli R10 halkından mütevazi bir ricam ve de tavsiyem olacak.. Her türlü konu açılıyor ve de "AÇILABİLİR" (Neden açtın? Amaç nedir? Absürt bir konu..) vs. vs. bu böyle gider arkadaşlar bu denli hiç bir konuya yaklaşım da bulunmamanızı rica ediyorum. Burada unutmayınız Özgür İadeler hüküm sürüyor.. Her türlü konu (Gereksiz ve de anlamsız) dahi olsa, her daim bir yandan bardağın boş taraf odaklı bir çerçevesinden bakmanızı rica ve de talep ediyorum.

Asla (Argo, nefret söylemi, kin, kibir, dedikodu) denli bir yaklaşım ile hüküm sürmeyin değerli dostlar ve de arkadaşlar.. Bu çok ama çok önemli R10'u R10 yapan onu ilginç kılan, bir nebze tuhaf olarak nitelendiren durum ve de olaylarından ibarettir, bunu her daim unutmamanızı şiddetle rica ediyor ve de arzuluyorum arkadaşlarım..

@Admin;Coşkun Ağabey sana da Selamlarımı ve de Hürmetlerimi sunarım.. Aynı şekil de Moderatör arkadaşlarıma da..

Esen kalınız. İyi bir gece dilerim.