R10'un akışının seyrinin içten gelen bir
güzelliği, bir
müstesna dahilinde devam eden etkileşimleri var.
R10'a ilk girdiğimde ki durum ve de gözlemim : "
Ben böyle ilgili böyle mütevazi böylesine odaklı ve de etkileşimi yüksek bir forum daha görmedim.." dedim ve deyiş o
deyiş. O zamandan beridir her vakit "
Saat, saniye, salise" fark etmeksizin mobil de arka plan da her daim
açık ve de bilgisayar da isem her daim yine
açık bir platforma girmiş bulundum. Burada
Ömürlük varım millet. Umarım
hep beraber ve de
sağlıklı,
sıhhatli bir
geleceğe....
Ancak değerli
R10 halkından mütevazi bir ricam ve de tavsiyem olacak.. Her türlü konu açılıyor ve de "
AÇILABİLİR" (
Neden açtın? Amaç nedir? Absürt bir konu..) vs. vs. bu böyle gider arkadaşlar bu denli hiç bir konuya yaklaşım da bulunmamanızı rica ediyorum. Burada unutmayınız
Özgür İadeler hüküm sürüyor.. Her türlü konu (
Gereksiz ve de anlamsız) dahi olsa, her daim bir yandan
bardağın boş taraf odaklı bir çerçevesinden bakmanızı rica ve de talep ediyorum.
Asla (
Argo, nefret söylemi, kin, kibir, dedikodu) denli bir yaklaşım ile hüküm sürmeyin değerli dostlar ve de arkadaşlar.. Bu çok ama çok önemli
R10'u R10 yapan onu ilginç kılan, bir nebze tuhaf olarak nitelendiren durum ve de olaylarından
ibarettir, bunu her daim unutmamanızı
şiddetle rica ediyor ve de arzuluyorum arkadaşlarım.. @Admin;Coşkun Ağabey sana da
Selamlarımı ve de H
ürmetlerimi sunarım.. Aynı şekil de
Moderatör arkadaşlarıma da..
Esen kalınız.
İyi bir gece dilerim.