Konu
R10'nu seviyorum. Neden mi?
10-04-2022, 01:32:39
#16
eyefive5
bende sevdim. ticaret yapmıyorum. sırf forum kültürü için buradayım. donanım habere 24 mart 2011 de üye olmuşum ve sadece 62 mesaj yazmışım düşün