Konu
R10'nu seviyorum. Neden mi?
09-04-2022, 05:05:52
#10
CLL
Evet R10 ve kullanıcılarını da seviyorum. Özellikle yönetim ekibine teşekkür ediyorum ne sorunum olsa hep ilgilendiler senide seviyorum
@
BilalBayar
; 😁