• 19-03-2022, 00:12:58
    #10
    teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır kira bedeli 2500 ve 12 senet var tanesi 2500 tl olan ama bu senetler şuan düşününce havaya yapılmış gibi sonuçta sözleşmeye eklenmedi
    hocam keşke baştan yapsaydınız bunu bende 2 kere senetle eve çıktım ve bu tarz olaylar yaşamamak için kontrata ve senetin arkasına başka bir amaçla kullanılamayacağına ve tam olarak senetin kullanım amacını yazdırıp imzalattım.
  • 19-03-2022, 00:14:38
    #11
    Hocam kontratta Maddelerin en üst kısmında senet,depozito alındığına dair bir kısım var orası senet ve miktarı şeklinde doldurulmadı mı? ayrıca kontrat maddeleri düzenlendikten sonra maddelerin en alt kısmında bu kontrat 2 nüsha olarak düzenlemiştir. (biri sizde olan diğeri ev sahibinde olacak şekilde) diye boşluklar vardı bunları doldurmadınız mı usulünce. bunu sormamın sebebi kendiniz de bir kontrat var ama ev sahibindeki kontrat ne şekilde düzenlemiş emin değilsiniz sanırım yanlış mı anladım ben.
  • 19-03-2022, 00:16:17
    #12
    Elden vermeni istiyor çünkü vergi beyanı yapmayacak devlete gelir vergisini ödemek istemiyor.
  • 19-03-2022, 00:18:23
    #13
    teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet evin sahibi doktor dedi bilmem ne dedi sonra bir baktik ev kocaman kocam doktor demeye başladı herşey bittikten sonraz igrendim ya, biz evi tuttuktan sonra burada kiralar %50 artmış onun için ucuz oyunlar mi yapıyor anlamadım
    3 kuruş para için yapmadıkları üçkağıtçılık, şerefsizlik yok. Ekşi'deki şu entry söyleyeceklerim için yeterlidir.

    Emlakçı kadın kocasının üzerine olan evi sizi kiraya verdi anladığım kadarıyla. Aslında tecrübeli bir avukata sormak lazım bu durumları. Çek senet konusunda bilgim yok. Şu zamana kadar evlerimizi hep emlakçılar vasıtasıyla kiraya veriyoruz, sağolsunlar yardımcı oluyorlar hakkaniyetli şekilde. Siz tecrübeli bir avukata başvurun derim. Kocasının evini kiralayıp emlakçı parası alan ********* her şeyi yapar.
  • 19-03-2022, 00:18:37
    #14
    Farklı bir iban talep et eğer onada olmaz derse,elden ödemeye diretirse sende ödemeni o şekilde yaparsan,hiç bir hakkın olmaz,hem mahkemelik olursun hem senetlerini işleme koyar hemde + ödemediğini iddaa ettiği kira dönemlerini talep eder,
    Elden ödersende,ödediğine dair sana resmi bir evrak + Senetten birini teslim etmesi gerek,
    Hiç birşeye okey demiyorsa belli olan niyeti büsbütün kötüdür,iyi bir ev sahibine denk gelmemişsin,hataya düşme şakaya gelmez,yinede bir avukata danışmadan haeket etme seni eksik yanlış bilgilendirebiliriz
  • 19-03-2022, 00:19:37
    #15
    kymnsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kontratta Maddelerin en üst kısmında senet,depozito alındığına dair bir kısım var orası senet ve miktarı şeklinde doldurulmadı mı? ayrıca kontrat maddeleri düzenlendikten sonra maddelerin en alt kısmında bu kontrat 2 nüsha olarak düzenlemiştir. (biri sizde olan diğeri ev sahibinde olacak şekilde) diye boşluklar vardı bunları doldurmadınız mı usulünce. bunu sormamın sebebi kendiniz de bir kontrat var ama ev sahibindeki kontrat ne şekilde düzenlemiş emin değilsiniz sanırım yanlış mı anladım ben.

    senet miktari yok sadece bir aylık kira bedeli , 1 yil gibi şeyler dolduruldu 2 nüsha kismini doldurduk ama iş bu kontrat ... maddenden kısmı boş. yani olay tamamen sahtekarlik düzeyinde ben yine iyi düşünmek istiyorum ama bunları degistirmesini soylucem sıkıntı burada başlıyor. çünkü çok oynak bir insan malesef sonradan anladık

    CalixtusJr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elden vermeni istiyor çünkü vergi beyanı yapmayacak devlete gelir vergisini ödemek istemiyor.
    büyük ihtimalle
  • 19-03-2022, 00:21:24
    #16
    falanfilan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kiranı banka aracılığı ile gününde ödediğin sürece seni değil ev sahibi putin bile çıkartamaz
    haklı putin çıkaramaz zaten putin Türkiye'deki kiralık evlerle ilgilenmiyor. Ancak ev satılır ise yeni ev sahibi seni 15 gün içerisinde çıkarma hakkına sahip. Şaka bir yana @falanfilan1; dediği gibi kiranı banka aracılığı ile yatır gerisi sorun olmaz.
  • 19-03-2022, 00:21:27
    #17
    quesomodo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir iban talep et eğer onada olmaz derse,elden ödemeye diretirse sende ödemeni o şekilde yaparsan,hiç bir hakkın olmaz,hem mahkemelik olursun hem senetlerini işleme koyar hemde + ödemediğini iddaa ettiği kira dönemlerini talep eder,
    Elden ödersende,ödediğine dair sana resmi bir evrak + Senetten birini teslim etmesi gerek,
    Hiç birşeye okey demiyorsa belli olan niyeti büsbütün kötüdür,iyi bir ev sahibine denk gelmemişsin,hataya düşme şakaya gelmez,yinede bir avukata danışmadan haeket etme seni eksik yanlış bilgilendirebiliriz
    valla işte hepsini duzeltmemiz gerektiğini soylucem yanasmazsa kötü niyet olacak hazirliksiz gitmeyim diye danışmak istedim ama yarın büyük ihtimal bu işten gerçekten anlayan birini bulmam gerekecek
  • 19-03-2022, 00:25:40
    #18
    Kirayi bankadan odemeye devam edin. Onun bankasi onun parasina otomotik el koymasi vs sizi hic ama hi ilgilendirmez. Faturayi da ustune almadigi surece hic bir sey odeme ve lutfen butun haberlesmeyi yazili olarak yap, ve kaydet.
    Ayrica senet yapilmasi sacma ama madem yapilmis o zaman her ay bir odeme yaptiginizda ondan karsiliginda bir senet talep edin...

    Ek olarak: cok ugrasmak isterseniz ev onun oldugu icin de emlakci komisyonunu iadesi icin ugrasabilirsin, dava bile acabilirsin....


    Bu emlakcilar tam bir kaliteli o.c durlar... Son 5 yilda 3 ev aldim 5 ev sattim. hepsinde mi emlakcilar tam bir ******** abidesi olur? Hatta en son emlakci fazladan 500tl almisti ve bunu kabul etmisti, iade edecegim demisti sonra da bunu geri odememek icin binbir takla atti, binlerce yalan soyledi. En son baslarim senin itligine, bugun odemezsen avukatima iletirim, ondan sonra onunla muhatap olursun dedim. Hemen odedi. Bir de bu seref yoksunu whatsapp story'sine her gun iyilikten adaletten vs dem vuruyordu ozlu sozlerle!!