teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır kira bedeli 2500 ve 12 senet var tanesi 2500 tl olan ama bu senetler şuan düşününce havaya yapılmış gibi sonuçta sözleşmeye eklenmedi
hocam keşke baştan yapsaydınız bunu bende 2 kere senetle eve çıktım ve bu tarz olaylar yaşamamak için kontrata ve senetin arkasına başka bir amaçla kullanılamayacağına ve tam olarak senetin kullanım amacını yazdırıp imzalattım.