Hocam kontratta Maddelerin en üst kısmında senet,depozito alındığına dair bir kısım var orası senet ve miktarı şeklinde doldurulmadı mı? ayrıca kontrat maddeleri düzenlendikten sonra maddelerin en alt kısmında bu kontrat 2 nüsha olarak düzenlemiştir. (biri sizde olan diğeri ev sahibinde olacak şekilde) diye boşluklar vardı bunları doldurmadınız mı usulünce. bunu sormamın sebebi kendiniz de bir kontrat var ama ev sahibindeki kontrat ne şekilde düzenlemiş emin değilsiniz sanırım yanlış mı anladım ben.