Kirayi bankadan odemeye devam edin. Onun bankasi onun parasina otomotik el koymasi vs sizi hic ama hi ilgilendirmez. Faturayi da ustune almadigi surece hic bir sey odeme ve lutfen butun haberlesmeyi yazili olarak yap, ve kaydet.
Ayrica senet yapilmasi sacma ama madem yapilmis o zaman her ay bir odeme yaptiginizda ondan karsiliginda bir senet talep edin...
Ek olarak: cok ugrasmak isterseniz ev onun oldugu icin de emlakci komisyonunu iadesi icin ugrasabilirsin, dava bile acabilirsin....
Bu emlakcilar tam bir kaliteli o.c durlar... Son 5 yilda 3 ev aldim 5 ev sattim. hepsinde mi emlakcilar tam bir ******** abidesi olur? Hatta en son emlakci fazladan 500tl almisti ve bunu kabul etmisti, iade edecegim demisti sonra da bunu geri odememek icin binbir takla atti, binlerce yalan soyledi. En son baslarim senin itligine, bugun odemezsen avukatima iletirim, ondan sonra onunla muhatap olursun dedim. Hemen odedi. Bir de bu seref yoksunu whatsapp story'sine her gun iyilikten adaletten vs dem vuruyordu ozlu sozlerle!!