Farklı bir iban talep et eğer onada olmaz derse,elden ödemeye diretirse sende ödemeni o şekilde yaparsan,hiç bir hakkın olmaz,hem mahkemelik olursun hem senetlerini işleme koyar hemde + ödemediğini iddaa ettiği kira dönemlerini talep eder,
Elden ödersende,ödediğine dair sana resmi bir evrak + Senetten birini teslim etmesi gerek,
Hiç birşeye okey demiyorsa belli olan niyeti büsbütün kötüdür,iyi bir ev sahibine denk gelmemişsin,hataya düşme şakaya gelmez,yinede bir avukata danışmadan haeket etme seni eksik yanlış bilgilendirebiliriz