Hocam kontratta Maddelerin en üst kısmında senet,depozito alındığına dair bir kısım var orası senet ve miktarı şeklinde doldurulmadı mı? ayrıca kontrat maddeleri düzenlendikten sonra maddelerin en alt kısmında bu kontrat 2 nüsha olarak düzenlemiştir. (biri sizde olan diğeri ev sahibinde olacak şekilde) diye boşluklar vardı bunları doldurmadınız mı usulünce. bunu sormamın sebebi kendiniz de bir kontrat var ama ev sahibindeki kontrat ne şekilde düzenlemiş emin değilsiniz sanırım yanlış mı anladım ben.
senet miktari yok sadece bir aylık kira bedeli , 1 yil gibi şeyler dolduruldu 2 nüsha kismini doldurduk ama iş bu kontrat ... maddenden kısmı boş. yani olay tamamen sahtekarlik düzeyinde ben yine iyi düşünmek istiyorum ama bunları degistirmesini soylucem sıkıntı burada başlıyor. çünkü çok oynak bir insan malesef sonradan anladık
Elden vermeni istiyor çünkü vergi beyanı yapmayacak devlete gelir vergisini ödemek istemiyor.
büyük ihtimalle