evet evin sahibi doktor dedi bilmem ne dedi sonra bir baktik ev kocaman kocam doktor demeye başladı herşey bittikten sonraz igrendim ya, biz evi tuttuktan sonra burada kiralar %50 artmış onun için ucuz oyunlar mi yapıyor anlamadım
3 kuruş para için yapmadıkları üçkağıtçılık, şerefsizlik yok. Ekşi'deki
şu entry söyleyeceklerim için yeterlidir.
Emlakçı kadın kocasının üzerine olan evi sizi kiraya verdi anladığım kadarıyla. Aslında tecrübeli bir avukata sormak lazım bu durumları. Çek senet konusunda bilgim yok. Şu zamana kadar evlerimizi hep emlakçılar vasıtasıyla kiraya veriyoruz, sağolsunlar yardımcı oluyorlar hakkaniyetli şekilde. Siz tecrübeli bir avukata başvurun derim. Kocasının evini kiralayıp emlakçı parası alan ********* her şeyi yapar.