teyotey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kira sözleşmesinde bilgili kişiler
26
●678
- 19-03-2022, 00:14:38Hocam kontratta Maddelerin en üst kısmında senet,depozito alındığına dair bir kısım var orası senet ve miktarı şeklinde doldurulmadı mı? ayrıca kontrat maddeleri düzenlendikten sonra maddelerin en alt kısmında bu kontrat 2 nüsha olarak düzenlemiştir. (biri sizde olan diğeri ev sahibinde olacak şekilde) diye boşluklar vardı bunları doldurmadınız mı usulünce. bunu sormamın sebebi kendiniz de bir kontrat var ama ev sahibindeki kontrat ne şekilde düzenlemiş emin değilsiniz sanırım yanlış mı anladım ben.
- 19-03-2022, 00:16:17Elden vermeni istiyor çünkü vergi beyanı yapmayacak devlete gelir vergisini ödemek istemiyor.
- 19-03-2022, 00:18:233 kuruş para için yapmadıkları üçkağıtçılık, şerefsizlik yok. Ekşi'deki şu entry söyleyeceklerim için yeterlidir.teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emlakçı kadın kocasının üzerine olan evi sizi kiraya verdi anladığım kadarıyla. Aslında tecrübeli bir avukata sormak lazım bu durumları. Çek senet konusunda bilgim yok. Şu zamana kadar evlerimizi hep emlakçılar vasıtasıyla kiraya veriyoruz, sağolsunlar yardımcı oluyorlar hakkaniyetli şekilde. Siz tecrübeli bir avukata başvurun derim. Kocasının evini kiralayıp emlakçı parası alan ********* her şeyi yapar. - 19-03-2022, 00:18:37Farklı bir iban talep et eğer onada olmaz derse,elden ödemeye diretirse sende ödemeni o şekilde yaparsan,hiç bir hakkın olmaz,hem mahkemelik olursun hem senetlerini işleme koyar hemde + ödemediğini iddaa ettiği kira dönemlerini talep eder,
Elden ödersende,ödediğine dair sana resmi bir evrak + Senetten birini teslim etmesi gerek,
Hiç birşeye okey demiyorsa belli olan niyeti büsbütün kötüdür,iyi bir ev sahibine denk gelmemişsin,hataya düşme şakaya gelmez,yinede bir avukata danışmadan haeket etme seni eksik yanlış bilgilendirebiliriz - 19-03-2022, 00:19:37kymnsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senet miktari yok sadece bir aylık kira bedeli , 1 yil gibi şeyler dolduruldu 2 nüsha kismini doldurduk ama iş bu kontrat ... maddenden kısmı boş. yani olay tamamen sahtekarlik düzeyinde ben yine iyi düşünmek istiyorum ama bunları degistirmesini soylucem sıkıntı burada başlıyor. çünkü çok oynak bir insan malesef sonradan anladık
büyük ihtimalleCalixtusJr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-03-2022, 00:21:24haklı putin çıkaramaz zaten putin Türkiye'deki kiralık evlerle ilgilenmiyor. Ancak ev satılır ise yeni ev sahibi seni 15 gün içerisinde çıkarma hakkına sahip. Şaka bir yana @falanfilan1; dediği gibi kiranı banka aracılığı ile yatır gerisi sorun olmaz.falanfilan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 00:21:27valla işte hepsini duzeltmemiz gerektiğini soylucem yanasmazsa kötü niyet olacak hazirliksiz gitmeyim diye danışmak istedim ama yarın büyük ihtimal bu işten gerçekten anlayan birini bulmam gerekecekquesomodo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 00:25:40Kirayi bankadan odemeye devam edin. Onun bankasi onun parasina otomotik el koymasi vs sizi hic ama hi ilgilendirmez. Faturayi da ustune almadigi surece hic bir sey odeme ve lutfen butun haberlesmeyi yazili olarak yap, ve kaydet.
Ayrica senet yapilmasi sacma ama madem yapilmis o zaman her ay bir odeme yaptiginizda ondan karsiliginda bir senet talep edin...
Ek olarak: cok ugrasmak isterseniz ev onun oldugu icin de emlakci komisyonunu iadesi icin ugrasabilirsin, dava bile acabilirsin....
Bu emlakcilar tam bir kaliteli o.c durlar... Son 5 yilda 3 ev aldim 5 ev sattim. hepsinde mi emlakcilar tam bir ******** abidesi olur? Hatta en son emlakci fazladan 500tl almisti ve bunu kabul etmisti, iade edecegim demisti sonra da bunu geri odememek icin binbir takla atti, binlerce yalan soyledi. En son baslarim senin itligine, bugun odemezsen avukatima iletirim, ondan sonra onunla muhatap olursun dedim. Hemen odedi. Bir de bu seref yoksunu whatsapp story'sine her gun iyilikten adaletten vs dem vuruyordu ozlu sozlerle!!