Merhaba,
Yaklaşık 50 tane soda şişesi mevcut. Bunları İzmir'de satabilir miyim? Satabilirsem tanesine ne kadar fiyat biçmem gerekir? Bu konuda bilgili olan var mı?
Not: Karabağlar Belediyesi'nin yakınında oturuyorum.
İyi forumlar
Cam Şişe Satabilir Miyim?
9
●278
- 15-03-2022, 12:25:48hadi ya onu bilmiyordum hocam. Bizde şişe çok var hocam ondan merak ettim satabilir miyim diye şişecam falan gördüm de satabilirsem iyi olurAli6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 12:26:16anladım hocam ben direkt satışı var diye düşünmüştüm. Teşekkür ederim hocamEndiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 12:26:40Üyeliği durdurulduOnu da le - le yumurta alıyor hocam 1.5 dan normal kartonu her yerde var herhalde buSoftgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 12:28:25tamamdır hocam bakacağımAli6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geri dönüşüme özen göstermeye çalışıyorum bir yandan para da kazanabilir miyiz diye düşündüm dehomeroot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galiba haklısın ya
- 15-03-2022, 12:30:57Türkiye'de işler kültürlü insanlar için iyi işlemiyor. İnsanlar nasıl geri dönüşüm yaparım yerine bunu ben elimden dışarı atayım da çöpcüler işsiz kalmasını düşünüyor. Bu halkın geri dönüşüm arzının olup da elindekileri (alırlarsa da) yorulup götürmene değmeyecek paralara alırlar. Bu tarz düşüncen varsa burada kalma. Yurt dışına çıkmanı tavsiye ediyorum. (Ayrıca ben de Türkiye'de değilim, burada çöpünü kendin atmalısın ve ayrıştırmazsan insanlar tarafından rezil olabilirsin.)