• 15-03-2022, 12:23:11
    #1
    Merhaba,

    Yaklaşık 50 tane soda şişesi mevcut. Bunları İzmir'de satabilir miyim? Satabilirsem tanesine ne kadar fiyat biçmem gerekir? Bu konuda bilgili olan var mı?

    Not: Karabağlar Belediyesi'nin yakınında oturuyorum.

    İyi forumlar
  • 15-03-2022, 12:24:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Onu duymadım da hocam alternatif yumurta kartonu alt ve üstlü 1.5 dan alıyorlar Ankara'da orda da toplayıp satabilirsiniz
  • 15-03-2022, 12:25:18
    #3
    Kola şişeleri fanta şişelerini geri alıyorlar 1 - 1.25den soda satılmıyor diye biliyorum
  • 15-03-2022, 12:25:48
    #4
    Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu duymadım da hocam alternatif yumurta kartonu alt ve üstlü 1.5 dan alıyorlar Ankara'da orda da toplayıp satabilirsiniz
    hadi ya onu bilmiyordum hocam. Bizde şişe çok var hocam ondan merak ettim satabilir miyim diye şişecam falan gördüm de satabilirsem iyi olur
  • 15-03-2022, 12:26:16
    #5
    Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kola şişeleri fanta şişelerini geri alıyorlar 1 - 1.25den soda satılmıyor diye biliyorum
    anladım hocam ben direkt satışı var diye düşünmüştüm. Teşekkür ederim hocam
  • 15-03-2022, 12:26:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi ya onu bilmiyordum hocam. Bizde şişe çok var hocam ondan merak ettim satabilir miyim diye şişecam falan gördüm de satabilirsem iyi olur
    Onu da le - le yumurta alıyor hocam 1.5 dan normal kartonu her yerde var herhalde bu
  • 15-03-2022, 12:26:47
    #7
    This is not Europe bro. It is Middle East. Just drop it to outside from your hand
  • 15-03-2022, 12:28:25
    #8
    Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu da le - le yumurta alıyor hocam 1.5 dan normal kartonu her yerde var herhalde bu
    tamamdır hocam bakacağım
    homeroot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    This is not Europe bro. It is Middle East. Just drop it to outside from your hand
    Hocam geri dönüşüme özen göstermeye çalışıyorum bir yandan para da kazanabilir miyiz diye düşündüm de Galiba haklısın ya
  • 15-03-2022, 12:30:57
    #9
    Türkiye'de işler kültürlü insanlar için iyi işlemiyor. İnsanlar nasıl geri dönüşüm yaparım yerine bunu ben elimden dışarı atayım da çöpcüler işsiz kalmasını düşünüyor. Bu halkın geri dönüşüm arzının olup da elindekileri (alırlarsa da) yorulup götürmene değmeyecek paralara alırlar. Bu tarz düşüncen varsa burada kalma. Yurt dışına çıkmanı tavsiye ediyorum. (Ayrıca ben de Türkiye'de değilim, burada çöpünü kendin atmalısın ve ayrıştırmazsan insanlar tarafından rezil olabilirsin.)