Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kola şişeleri fanta şişelerini geri alıyorlar 1 - 1.25den soda satılmıyor diye biliyorum
anladım hocam ben direkt satışı var diye düşünmüştüm. Teşekkür ederim hocam