Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi ya onu bilmiyordum hocam. Bizde şişe çok var hocam ondan merak ettim satabilir miyim diye şişecam falan gördüm de satabilirsem iyi olur
Onu da le - le yumurta alıyor hocam 1.5 dan normal kartonu her yerde var herhalde bu