Türkiye'de işler kültürlü insanlar için iyi işlemiyor. İnsanlar nasıl geri dönüşüm yaparım yerine bunu ben elimden dışarı atayım da çöpcüler işsiz kalmasını düşünüyor. Bu halkın geri dönüşüm arzının olup da elindekileri (alırlarsa da) yorulup götürmene değmeyecek paralara alırlar. Bu tarz düşüncen varsa burada kalma. Yurt dışına çıkmanı tavsiye ediyorum. (Ayrıca ben de Türkiye'de değilim, burada çöpünü kendin atmalısın ve ayrıştırmazsan insanlar tarafından rezil olabilirsin.)