Merhaba,

Yaklaşık 50 tane soda şişesi mevcut. Bunları İzmir'de satabilir miyim? Satabilirsem tanesine ne kadar fiyat biçmem gerekir? Bu konuda bilgili olan var mı?

Not: Karabağlar Belediyesi'nin yakınında oturuyorum.

İyi forumlar