Türkiye'de işler kültürlü insanlar için iyi işlemiyor. İnsanlar nasıl geri dönüşüm yaparım yerine bunu ben elimden dışarı atayım da çöpcüler işsiz kalmasını düşünüyor. Bu halkın geri dönüşüm arzının olup da elindekileri (alırlarsa da) yorulup götürmene değmeyecek paralara alırlar. Bu tarz düşüncen varsa burada kalma. Yurt dışına çıkmanı tavsiye ediyorum.
Hocam şu an 3.sınıfım. Türkiye'de decacorn bir şirkette data tarafında stajyerim. Gitmeyi düşünüyorum zaten ona göre bağlantılarımı da kuruyorum hocam

Umarım gitmek isteyen herkes gidebilir.
Sonuçta gitsinler diyen bir yönetim var

(Tıp'tan bağımsız

))))) )