Merhaba 3 hafta önce halısaha da ayak baş parmağımın tırnağı kan topladı 2 hafta kadar öncede etle bağı kalmamıştı şuan da düştü düşecek durumda;
1. Yeni tırnak çıkması çok uzun sürer mi ?
2. Bu durumda yapılması gereken bir işlem var mı ?
Başına gelenler cevaplarsa sevinirim, şimdiden teşekkürler
Tırnak düşmesi / başına gelenler
10
●192
- 12-03-2022, 19:42:06geçmiş olsun hocam. Bir seferinde başıma geldi benimde. Ayağımı vurmuştumi baş parmağımdaki tırnak sallanıyordu. Uyurken düşmüş. Çıkma süresini tam hatırlamıyorum ancak pek üstünde durmamıştım. Yine de doktora göstermeni tavsiye ederim tabi ki.
Not : Bu arada imzanızdaki sitenin menüsüne 2 defa gizlilik politikası eklemişsiniz ve arama butonu ekranın dışına taşmış bilginiz olsun. - 12-03-2022, 19:47:11aynen temiz tutacaksın. sıkı ayakkabı giymeyeceksin ki bozuk çıkmasın. kantaron yağı öneririm hızlı büyüme sağlar dokuda.ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2022, 20:57:48Teşekkür ederim hocamReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam biraz yoğunum ilgilenemiyorum bakacağım. Sizin yamuk mu çıktı tırnak yok sorunsuz muyduAhmedy55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim alacağım inşallah dar ayakkabı giymiyorum. Umarım sorun olmaz günde 10-15 bin adim atıyorum ordan sorun olabilirarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-03-2022, 21:19:24temizle sedece ve artık hiç birşey yapma.tırnak dipten gelcek ve o orta kısmındaki toparlak şeyi tırnağının en ucuna itip kaybolacak. pandemi süreci hariç ve baaı özel zamanalr hariç hemen hemen hergün koşarım en az 5 km. hayatımda en az 20-30 defa tırnağim düşmüştür.ve hepsini kendim koparmışımdır.
- 12-03-2022, 21:22:00Sağol hocam teşekkür ederim günde 2-3 kez yıkıyorum zaten ayaklarımı umarım sorun olmaz 🙏eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2022, 21:23:14Üyeliği durduruldu2 hafta terlik giy kesinlikle ayakkabı giyme kurusun ilaç kullandıkça yavaş yavaş tırnak oluşmaya başlayacak.
Hava alması lazım ve daha güzel bir tırnak Oluşacak ayakkabı çorap vs giyersen hem oluşum geç sürer hemde sağlıklı olmaz.
Geçmiş olsun hocam zamanında bende bisikletten düşerken tırnağım çıktı başıma geldiği için yazdım denemek denememek sana kalmış. 😊🙏 - 12-03-2022, 21:24:34Teşekkür ederim hocam işyerinde terlik giyiyorum artısı olur o zaman sağolun 😄Pay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
