geçmiş olsun hocam. Bir seferinde başıma geldi benimde. Ayağımı vurmuştumi baş parmağımdaki tırnak sallanıyordu. Uyurken düşmüş. Çıkma süresini tam hatırlamıyorum ancak pek üstünde durmamıştım. Yine de doktora göstermeni tavsiye ederim tabi ki.
Not : Bu arada imzanızdaki sitenin menüsüne 2 defa gizlilik politikası eklemişsiniz ve arama butonu ekranın dışına taşmış bilginiz olsun.