Yeniden çıkması 4 - 5 ay kadar sürüyor hocam.
Teşekkür ederim hocam
geçmiş olsun hocam. Bir seferinde başıma geldi benimde. Ayağımı vurmuştumi baş parmağımdaki tırnak sallanıyordu. Uyurken düşmüş. Çıkma süresini tam hatırlamıyorum ancak pek üstünde durmamıştım. Yine de doktora göstermeni tavsiye ederim tabi ki.
Not : Bu arada imzanızdaki sitenin menüsüne 2 defa gizlilik politikası eklemişsiniz ve arama butonu ekranın dışına taşmış bilginiz olsun.
Hocam biraz yoğunum ilgilenemiyorum bakacağım. Sizin yamuk mu çıktı tırnak yok sorunsuz muydu
aynen temiz tutacaksın. sıkı ayakkabı giymeyeceksin ki bozuk çıkmasın. kantaron yağı öneririm hızlı büyüme sağlar dokuda.
Çok teşekkür ederim alacağım inşallah dar ayakkabı giymiyorum. Umarım sorun olmaz günde 10-15 bin adim atıyorum ordan sorun olabilir