Merhaba 3 hafta önce halısaha da ayak baş parmağımın tırnağı kan topladı 2 hafta kadar öncede etle bağı kalmamıştı şuan da düştü düşecek durumda;
1. Yeni tırnak çıkması çok uzun sürer mi ?
2. Bu durumda yapılması gereken bir işlem var mı ?
Başına gelenler cevaplarsa sevinirim, şimdiden teşekkürler