temizle sedece ve artık hiç birşey yapma.tırnak dipten gelcek ve o orta kısmındaki toparlak şeyi tırnağının en ucuna itip kaybolacak. pandemi süreci hariç ve baaı özel zamanalr hariç hemen hemen hergün koşarım en az 5 km. hayatımda en az 20-30 defa tırnağim düşmüştür.ve hepsini kendim koparmışımdır.
Sağol hocam teşekkür ederim günde 2-3 kez yıkıyorum zaten ayaklarımı umarım sorun olmaz 🙏