Pay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 hafta terlik giy kesinlikle ayakkabı giyme kurusun ilaç kullandıkça yavaş yavaş tırnak oluşmaya başlayacak.

Hava alması lazım ve daha güzel bir tırnak Oluşacak ayakkabı çorap vs giyersen hem oluşum geç sürer hemde sağlıklı olmaz.

Geçmiş olsun hocam zamanında bende bisikletten düşerken tırnağım çıktı başıma geldiği için yazdım denemek denememek sana kalmış. 😊🙏
Teşekkür ederim hocam işyerinde terlik giyiyorum artısı olur o zaman sağolun 😄