Muhasebecim beni icraya vermiş
83
●8.114
- 07-03-2022, 17:16:27BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebi de o miktarın ne olduğunu sormasam icraya verdiğini bile bilmicemMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2022, 18:29:05Kusura bakmayın konuşmayı okuyunca muhasebecinize içtenlikle sağlam bir küfür ettim(anası-babası-bacısı-eşi vs hariç ).
- 07-03-2022, 18:33:33Ben muhasebecim ile dost arkadaş gibiyim yeri geliyor 3 ay ödemiyorum toplu veriyorum yeri geliyor istersen hiç verme diyor yeri geliyor akıl veriyor yeri geliyor açığın var diyor yeri gelioyr yapmam gerekenleri söyliyor yeri geliyor arkamda duruyor Allah herkese benim muhasebeci gibi bir muhasebeci nasip etsin..
240 lira ayıp etmiş, 750 lira borç verdik kuzenimize 2 haftadır alamıyorum şikayet dilekçesini hazırladım ama akrabadır diye utanıp veremiyoruz da
icraya mı veriyim bende şimdi
Dip not olarak ekliyim,
Kendisi ile çalışmadığım ama muhasebeci olan arkadaşımla akşamları oturup nargile içiyoruz yeri geliyor borç para bile istediğim oluyor
Danışma ücreti vermeden danışmanlık yapıyor 240 lira için yaptıklarına bakın rezillik - 07-03-2022, 18:45:36YA ARKADAŞIM güzel insan
öncelikle sizin bu konuyu burda ifşa etmeniz haklı da olsanız doğru değil
sonrasında konu evet dediğiniz gibiyse haklısınız hemde yerden göğe, bende mali müşavirim ne alacaklarım var bir bilseniz içiniz acır. 25 yıldır bilfili icra ediyorum mesleğimi Bugüne kadar kimseyi icaraya vermedim. Bana gel diye demiyorum sakın böyle algılanmasın. Mükellef co ya gitmek isteyenin yolu sonuna kadar açık olsun. Ancak biraz vicdanı ve insani açıdan da bakmak lazım ben ne yalan söylim bu meslektaşım adına gerçekten utandım bazen samimiyet gerekir muhabbet gerekir idare gerekir muhasebecide düşer mükellefte düşer. Herşeyi kural kaide gibi düşünmemek lazım hemen neyin icrası bu ateş almaya gelir gibi yazık valla yazık. iş olarak değilde insanlık olarak bakmak lazm biraz. aradan tatminkar bi zaman geçer icra kurumunu çalıştırısın. onuda geç yaw 200-300 tl için neyin icrası bırakın Allah aşkına kimse bu muhasebeciyi savunmasın attığın taş ürküttüğün ördeği değmez. Senin yerinde olsam 1000 tl verir hatta parayıda masaya vurur üstü bahşiş olsun Allah gözünü doyursun der çıkıp giderim... ötesini yapmak sakata bağlar gerek yok !!! - 07-03-2022, 19:29:15Ben 6 aydır ödemiyorum. Bir an önce muhasebecimi değiştirmek istiyorum
icraya mı veriyim bende şimdi
öncelikle sizin bu konuyu burda ifşa etmeniz haklı da olsanız doğru değil